Nadace ČEZ
Projekt je realizován za finanční podpory Nadace ČEZ.
Umět a být líp vidět
Období realizace: 1. 2. 2024 – 31. 3. 2025
Cíl projektu:
Cílem projektu je zviditelnění organizace a sjednocení její vizibility vůči veřejnosti, klientům i donátorům.
Popis projektu:
DCHOO v posledních letech prošla re-brandem. Nyní dochází k postupné aplikaci loga a šíření nového loga organizace do povědomí veřejnosti. K tomu nám významně pomohou aktivity realizované v rámci projektu, které budou směřovat ke sjednocení vizibility a zlepšení povědomí o činnosti organizace. V rámci projektu budou vytvořeny prezentační materiály (letáky, rollupy, spot,..), realizováno školení v oblasti marketingu a PR a proběhne online marketingová kampaň na sociálních sítích.
Rozvoj organizace prostřednictvím strategického řízení a plánování
Období realizace: 1. 3. 2025 – 31. 12. 2025
Cíl projektu:
Cílem projektu je zpracování strategického plánu organizace, včetně zpracování dílčích strategií jednotlivých sociálních služeb, které organizace poskytuje.
Popis projektu:
Projekt je zaměřen na vytvoření strategického plánu organizace včetně dílčích strategií jednotlivých sociálních služeb. Strategický plán bude tvořen v rámci celodenních workshopů, které povede externí odborník. Strategické plánování pomáhá definovat priority, cíle a konkrétní kroky k jejich dosažení. Kvalitně provedené strategické plánování a jeho realizace umožňuje plně využít potenciál organizace a přispívá ke zlepšení fungování a konkurenceschopnosti. Výstupem projektu je zpracovaný strategický plán, který obsahuje vizi, priority, cíle a akční kroky k jejich naplnění.